Креатинови Добавки

Какво е Креатинът ?

Креатинът е естествена аминокиселина, която подпомага доставянето на енергия до мускулите и нервите.

Каква функция има Креатинът ?

Креатинът спомага за процесите на мускулното съкращаване. Основен източник на енергия за него е аденозинтрифосфатът (АТФ), който се разгражда до аденозиндифосфат (АДФ). Съдържанието на АТФ в мускулите е малко и когато е необходимо да се извършва по-продължителна мускулна работа, той трябва да се ресинтезира бързо. Възстановяването от АДФ до АТФ в анаеробна фаза се извършва с помощта на креатинфосфата (КФ).

Основната функция на креатина е увеличаването на енергийният резерв на мускулите. 

Какъв е прекият ефект на Креатинът за трениращи и спортисти ?

При продължителни тренировъчни сесии - Издръжливост.
Покачване на силата.
Нарастване на мускулната маса
Покачване на тегло в следствие на покачване на чистата телесна маса
По-малко умора

Какви видове Креатини има ?

Креатин Монохидрат
Креатин Пироват
Креатин Глюконат
Креатин Малат
Дикреатин Малат
Трикреатин Малат
Креатин Цитрат
Креатин Етил Естер
Кре-Алкалин
Креатин алфа-кетоглутарат

Това е само малка част от всички форми, които се предлагат, а и от няколко години насам се продават смесени в креатинови матрици, където се ползва комбинация от няколко форми.

Коя е най- подходящата форма на Креатин ?

Безапелационен победител е Креатин Монохидратът. ЗАЩО ?

микронизираният креатин монохидрат е за предпочитане, тъй като е по-лек за стомаха и се разтваря по-добре в течност.
По- евтин като цена и високо ефективен продукт. 

Търсете в описанието "Creapure" като суровина. Това е микронизиран креатин монохидрат с най-висока чистота.

Как се приема креатинът ?

Креатин монохидрат е препоръчително да се приема по 3-5 грама на ден, всеки ден. Може да се приема по всяко време - сутрин, обед, вечер, между хранения, след тренировка и т.н. Препоръчително е да не се пие преди тренировка.

Втори вариант за прием е с така наречената "зареждаща фаза". Принципът е да се пият по 5 г четири пъти на ден (общо 20 г за деня) в продължение на 5-7 дена.

Единственият плюс е, че ефектът ще се появи по-бързо, тъй като насищането на тялото с креатин-фосфат ще се случи по-бързо. Това е най-вече препоръка на производителите, тъй като това увеличава печалбата им многократно. За първите 5-7 дена ще изпиете 100-140 грама, които иначе биха стигнали за почти месец.

Колко Време се приема Креатинът ?

Най разпространената практика за прием на креатин е 2 месеца прием, 1 месец почивка. Тези цифри може да варират спрямо програмата на трениращият, но задължително 1 месец е периодът за почивка, в който организмът връща нормалните нива на креатин в него.

 


 

 

NEW
NEW
NEW
SALE
SALE
NEW
PROMO
SALE
SALE
SALE
NEW
NEW
NEW
NEW