Креатин Монохидрат

Какво представлява креатин монохидратът?
Креатин монохидрат е съединение на молекула креатин с молекула вода. Монохидратът се увеличава с голяма усвоимост и висока биоактивност в организма.

Креатинът може да се набавя и от някои храни, най-вече месни и рибни продукти, но усвоимостта му е значително по-ниска от креатин монохидрата.

Защо да приемаме креатин монохидрат?
Причините са много – като се започне от факта, че микронизираният креатин монохидрат щади стомаха и се разтваря лесно и се стигне до факта, че с редки изключения правените досега изследвания за действието, резултатността и безопасността на креатина са правени именно с креатин монохидрат. 

Те са категорични – тази форма на креатина действа с очакваната сила и ефект и е категорично безопасен в препоръчваните дози. За останалите форми почти няма достоверни изследвания.

Какви са ползите от прием на креатин?
- Увеличаване на количеството креатин в тялото;
- Повишаване на силата и работните тежести;
- Нарастване на мускулната маса (хипертрофия);
- Увеличаване на теглото вследствие увеличаването на чистата телесна маса, а също така и със задържането на вода в       мускулните клетки (да не се бърка с подкожна задръжка);
- Горните ползи имат и психически мотивиращ ефект, което също индиректно има своя принос;
- Креатин монохидрат намалява умората и увеличава издръжливостта при интензивни тренировки;
- Бори се срещу възпалителните процеси след интензивни тренировки;
- Подобрява възстановяването след тежки тренировки;
- Може да намали нивата на холестерола;

Как се приема креатин монохидрат?
Креатин монохидрат е добре да се приема по 3-5 грама на ден, всеки ден. Може да се приема по всяко време - сутрин, обед, вечер, между хранения, след тренировка и т.н. Препоръчително е преди тренировка да се избягва, а при положение, че всяко друго време е подходящо - това не би трябвало да е проблем.

Най-удобно би било всяка сутрин да се пие дозата със закуската. Това е най-удобният вариант, защото ще сте спокойни, че сте заредени за деня и за предстоящата тренировка. Може да се приема с вода, сок, мляко, протеинов шейк, гейнър, кафе и т.н. За кафе и кофеин-съдържащи напитки преди време се смяташе, че може да повлияят негативно и да отслабят ефекта. Това не е вярно и е доказано неколкократно.

 

NEW
NEW
NEW
SALE
PROMO
NEW
NEW
NEW