Соеви протеини

"Соевият протеин е с най-високо съдържание на аргинин от четирите вида и втори след суроватъчния и казеина по съдържание на левцин и глутамин.”


”Категория ползи за здравето – соевият протеин господства на първото място. Той не само предпазва от сърдечно-съдови болести, но приемането на 25 г дневно намалява риска да заболеетe. Полезен е още при предпазване от много ракови заболявания като например рак на гърдата, на простата и дебелото черво.”


”Биологична стойност – Истинският тест за протеина е биологичната доставка – какво количество от тези важни аминокиселини всъщност влизат в мускулите. За да се измери това, учените използват коригиран резултат на протеиновата усвояемост. Всички четири протеина, представене тук отговарят на изискванията за хората. С други думи, те са висококачествен източник на протеин, за разлика, от да кажем, тъмния фасул, който има 84%. Равенство PDCAAS на всеки от тези протеини е 100%.”


”Има известни спорове относно ефективността на соята за стимулирането на протеиновата синтеза и следователно мускулния растеж, но в този рунд соята се показва в целия си блясък. Изследване, проведено върху бодибилдъри и плъхове показва, че соята е почти толкова ефективна, колкото и суроватката за стимулиране на мускулния растеж. Проучването разкрива още, че благодарение на малко по-ниското съдържание на верижно-разклонени аминокиселини , в сравнение със суроватката, соята не активира важни фактори, включени в протеиновата синтеза толкова добре, колкото прави това суроватката.”
”Соевият протеин се усвоява почти толкова бързо, колкото и суроватъчния, което означава, че способността му да спира разграждането е ограничена”


”Ефективен при усилване на протеиновата синтез, суроватъчният протеин оказва малък ефект при прекъсване на разграждането, което му отрежда четвърта позиция.”


”Поради високото количесто аргинин, което съдържа соевият протеин(почти 2 г на 20 г соев протеи), той е отличен протеин за приемане преди тренировка с цел покачване на нивата на азотен окис с подобряване разширяването на кръвоносните съдове. Освен това се усвоява почти толкова бързо, колкото и суроватъчния протеин.”
”Поради бързото си усвояване соевият протеин е лош вариант за консумиране преди лягане. И все пак, той показва по добра форма от суроватъчния.”


”Преди да станат известни положителните ефекти на соевия протеин, той просто беше смятан за евтин протеин. Днес има голямо търсене на този вид и по-добри процеси при произвеждането му, което позволява продукция на висококачествен соев изолат.”

 

 

Soy Pro - 910 грама

31лв. 2600лв.

SALE
PROMO
SALE
NEW
PROMO
NEW
SALE
NEW
NEW
NEW
NEW

SOJAVIT 85 700 грама

26лв. 2210лв.

SALE
NEW
NEW